reklama

Nenápadník

Neviem, čo ma primelo k tomu, aby vo mne vzbĺka iskra nádeje. Možno ten o kúsok silnejší stisk ruky ako majú iní, možno to, že sa mi zdalo, že je tá ruka v mojej o stotinu dlhšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Lebo keď si prechádzamcelý ten kolobeh znova, všetky ostatné jeho reakcie boli vlastnenormálne. Teda, nie normálne vo všeobecnosti, ale boli normálne preňho. Nemala som si namýšľať, že tá ochota a milosť je adresovaná mne,lebo som to ja; najmä keď som dobre vedela, že to je pre ňho úplneprirodzené... daná charakterová vlastnosť, o ktorej som presvedčená,že sa nedá nikdy ničím zničiť. Tak takto by som charakterizovala onohomuža. Keď sa ma bývalý opýtal, čo na ňom bolo také zvláštne, muselasom si povedať - no predsa všetko (aspoň tak to „zapáčený" človekvidí). Nič zvláštne takým spôsobom, že to udrie do očí, ale mala sompocit, že všetko dobro, čo je v ňom, žiari kade chodí. Môj nosičúsmevu a dobrej nálady.Myslím, že si nachádzam týchto mojich nenápadníkov viac z inejpotreby, ako je láska. Teda, tá vzájomná. Keď už príde na lámaniechleba, tak mi nie je dvakrát do spevu, a radšej bežím preč. Netúžímsa trápiť v putách, vlastne sa desím predstavy spútania sa s niekým,desím sa budúcnosti, lebo sa desím nudy.Mala som pár vzťahov zo zaľúbenosti, ale v posledných časoch prevažujútie, kde ja namotávam, a potom odmotávam. Určite nie som nejakákráska, čo by mala na prste desať chalanov, ale povedzme si na rovinu,rôznych ľudí je na svete veľa, a ja často o nejakých (nie zrovnamojich princov) zakopnem. Potom niet divu, že mi celý môj životpripadá tak, že ja túžim po niekom (koho spravidla nikdy nedostanem) aodrádzam popritom zo vzťahu so mnou iných. Možno to vyznie smiešne pretých, čo ma poznajú, ale občas je to tak. Potom mi je blbé hovoriť, žeja nikdy nikoho nebudem mať (a stojím o ňho vôbec?), ale de facto satak cítim. Príde mi samozrejmé, že veľa báb má podobný problém, alenechápem, či ja som jediná, ktorá to až tak rieši.Keď som tohto nenápadníka prvý raz videla - teda, neviem vlastne kedyto bolo, ale vtedy, keď som si prvý krát všimla dôvod prečo sa mi páči- tak som si v hlave povedala: neblbni, hnedookí, hnedovlasí nie sútvoj typ! Ty máš rada hnedé vlasy s inou farbou očí. Možno sazasmejete, ale fakt to u mňa tak funguje. Táto kombinácia robí aspoň ½dojmu pre mňa. A tá osudová veta čo mi vzkrsla v hlave bol začiatokmôjho monovzťahu s nenápadníkom. Odvtedy sa celý môj limbický systémsnažil analyzovať všetky podnety, privlastňoval si všetky pohľady aúsmevy, a ja som z toho bola v keli.S odstupom času si myslím, že to až taká valná zapáčenosť nebola, leboako tak pozerám - mám zapísanú necelú stranu, a mám pocit, že som užvyzradila celé moje tajomstvo. Mám pocit, že už som sa vyžmýkala zovšetkých pocitov, lebo v každej vete tohto textu je celý príbeh omne.. Možno sa v to príbehu zamotávam, ale je to ako policajný výsluch- aj po piaty krát toho istého vypočúvania môže jedna veta odhaliťcelý prípad. A tak si pripadám ja - ako jeden veľký prípad, a hľadám,či sa viem rozlúštiť sama, lebo nikomu inému to tak celkom nedovolím.Čaká niekto happyend s mojím nenápadníkom? Myslím, že okrem mňa je tokaždému jasné. Veď je to náš denný život, tieto zapáčenia a odpáčenia,čo nás na niekoľko dní - týždňov poznačia, troška udrú niekam vnútri aostanú len dáke šrámce a možno niekde spomienka. Z nášho muža, ktorýje ten „s kým chceme dĺĺĺho byť" a ktorého si vieme predstaviť ako„toho pravého" (aspoň kým ho nespoznáme) sa stáva len ďalšiapostavička v dráme nášho života. A ja sa vlastne celý čas len pýtam -s kým kto nakoniec skončí, keď na lásku sme schopní tak rýchlozabudnúť a často na seba hľadíme s otáznikom, čo sme s tým druhýmrobili? Život mi takto príde ako zoznamovacia kancelária a našaživotná láska je ten, kto príde, keď už nemáme chuť viac hľadať.

Ivka Uhríková

Ivka Uhríková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako sínusoida - stále hore-dolu okolo obyčajna. Zoznam autorových rubrík:  fotovésúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu